PLKN

April 06, 2012

jumaat , 6.06 petang

^_^  Assalamualaikum  ^_^

Desat , desut di facebook , membuat kan wani nak tulis entry tentang PLKN plak . Maklumlah , rmai kawan wani yang dapat PLKN . Wani ta dapat , hehe . Sekolah wani , klau ta silap , sermai 11 orang yang dapat PLKN , dan baru2 ini , sudah 2 orang yang pergi . Sekrang untuk pngilan yang ke 2 , rmai plak kawan wani yang pergi ., antaranya , saidatulzubaidah , ain zulaikha . haha , 3 orang jer yang wani ketahui . Yang lain nanti kut . :D

Tempat PLKN kekadang menjadi punca kawan wani macam tak nak pergi sebab deme dapat jauh2 . Antaranya , pahang dan sarawak <--- naik kapal terbg tuu ! , uhuhu . Wani nak tahu cara perpakaian dekat sana , bley ke pakai tudung labuh ?? Pakai purdah ?? Apa yang patut dilakukan apabila kena bersalam dengan ???? . Yang wani tahu , korang bley gne sarung tangan .

sarung tangan

Pergi PLKN nie , orang kata , menyeronok kan , banyak pengalaman . Lagi pun , ia untuk mendisplinkan dirikan dalam kehidupan . Itu apa yang wani tahu dan wani dengar .

Kepada kawan wani yang akan pergi ke PLKN , wani ucapan kan :-
Wani doakan kehidupan korang yang ditempat orang , perjalanan korang , balik dan pergi . Jangan lupakan Allah :) , dan sentiasa ingat wani :) huhu
Itu sahaja yang wani mampu , klau terfikir lagi , nanti wani edit :D



You Might Also Like

2 comments

  1. best la kalau dapat pergi PLKN. pengalaman tue. Sis dulu adalah batch pertama PLKN diperkenalkan. tapi xde rezeki nama tak terpilih nak g sana :(

    ReplyDelete
  2. 0oh ,, ye . kawan wani dapat la . wani ta dapat pun . Ta pe , yg dapat prgi , ad pgalaman .

    ReplyDelete