tak ada header blog ?! ( tolong wani )

April 28, 2012

sabtu , 28 / 04 / 2012
بسم الله الرحمن الرحيم


Cbe korang tengk blog wani , ta ad header kan ? Huu , wani tak tahu la nak buat , bukan tak reti buat header or letak header tu . Wani reti , centerkan header pun wani tahu ,. Masalahnya ??

Bila wani letak header msti ada macam lutsinar disebalik header tu , macm nie :-


jelas tak kelutsinaran ye ? hehe , klau ta , cbe tengok yg nie plak :-


Harap2 dengan gambar yg ta seberpe nie , daptlah korang bantu wani ek ? ta baik kedekut ilmu :D , bukan ta nak gi komen toturial header nie , takut nty ta dilayan , hehe , dan wani banyak nak jelaskan , bek wani buat entry je at blog nie . Agi senang ta ??

Wani pelik mcm mne bley jadi cm tu ek ? Mesti wani ad salh tekan at edit HTML kan ? ker ? ye jela , huhu . Sebb tu la wani ta nak letak header ok ? agipun , ta lawa la header teme .

Okey la , tu je . Harap adla bgthu :)



You Might Also Like

5 comments

  1. wani , kalau sy tahu sy dah tolong , hheh maaf

    ReplyDelete
  2. soe aniey. . aini tak tau juga mcm mna nak tlg. . cuba search kat google. .

    ReplyDelete
  3. @aini n_ar
    0oh , ta pe mgapalah . Dah cari at google , ta ad .

    ReplyDelete
  4. pergi kat bahagian template design, klik setting advanced, klik backgroud..tukar kepada transparents..boleh tak?

    ReplyDelete