AM Rumah Terbuka di Putrajaya

September 17, 2012

Isnin , 17 / 09 / 2012
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم

Semalam ( 16 / 09 ) , bulan syawal yg terakhir . Semoga tahun hadapan kite dapat berjumpa lagi bulan ramadhan & syawal , insya-Allah .

Semalam jugak , wani telah pergi ke 1 rumah ( dewan sebnarnya ) terbuka di putrajaya ( masjid putrajaya ) . Ia adalah anjuran dari group facebook , autisme malaysia . Wah ! ramai jugaklah yang datang , tapi wani tak kenal semua hanya sesetengah je , dan yang paling ramai mestilah kawan ibu :) .

Makanan dekat sana , memang sedap-2 belaka , tapi wani tak makan sume , hanya nasi minyak , roti jala , dan tembikai . 

Antara aktiviti yang ada :-

01 ) nyanyian dari umar .
02 ) nyanyian dari anak-2 autisme .
03 ) nyanyian bahasa jepun .
04 ) nyanyian dari jefrry zin
05 ) makan-makan .
06 ) pemberian duit raya .

dan macam-macam lagi :)

Nak cite banyak pun tak mampu . Korang bolehlah tengok gambar yang sedia ada nie .

kaum-kaum ibu :)
orang kata : inilah persembahan yang paling mahal :D


ini dia , umar menyanyi . Lagu maherzain & lagu raya 
nak bagi saiyidah duduk diam , macam nie lah :D


mereka nyanyi lagu Dia Muhammadku , lupa lirik ye dik :D

okey ! beratur , nak bagi duit raya nie , hihihi .
This is my family :))
seronok saiyidah main belon . Dah 3 belon dia pecahkan =,="


You Might Also Like

0 comments