Pergi Seminar Antarabangsa

September 12, 2012

Selasa , 11 / 09 / 2012
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم

Tadi pagi pergi seminar antarabangsa , terhad 200 orang , naik 5 bas . Pukul 7 lebih kami berkumpul dekat lobby pentadbiran kolej . Sampai ipoh , dalam pkul 9 lebih di Hotel Kinta Riverfront , Ipoh , perak darul Ridzuan .

Sampai sana , kami ambik tempat masing , tapi tu la , saja nak habaQ , tak faham apa yang pengerusi dan apa yang orang atas pentas tu cakap . Klau cakp bahasa melayu , baca doa , ha ! yang tu aku faham la , adalah sikit-2 bhasa inggeris dan bahsa arab yang aku faham , tapi tak sume perktaan la aku faham =,="

Hey ! Sampai sana , jangan ingat nak makan ja :D ( padahal mula-2 datang , rasa lapar + aircorn agi ) memang lapar , tapi tahan jela sampailah perasmian program tu .



Makanan dekat sana , memang sedap , banyak pulak uh . Kami makan samosa , bihun singapore , sandwich , dan kuih lapis . Kami ingatkan lepas makan boleh balik :D sebab habis sesi pertama tu pukul 11.30 , at kolej kertas tampal at lobby asrama " 9.00-11.30 " , hah ! tu ingat sampai 11.30 ja , upe-2nya ada lagi . Dilanjutkan sampai pkul 12.15 .

Habis sesi kedua nie , maka habislah program sebab habis sesi kedua nie , kami makan tengahari then balik kolej . Dekat sana , makan tenghari memang macam-2 ada tapi tak lalu lah nak makan sebab rasa kenyang lagi masa tu . Kami cuma makan desert ja ( tembikai , puding jagung , honeydew , kek dan jelly mangga ) .

Okey , dah abis makan , kami pun pulanglah ke asrama dan solat zohor :)





Esok ada lagi . Progrm nie , 2 hari ( 11 / 09 - 12 / 09 )

Maklumat lanjut --> klik sini .






You Might Also Like

0 comments