Meseg untuk awak :)

March 09, 2013

Sabtu , 09 / 03 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


Just entry copy and paste , tapi menarik taw ceritanya , jom layan !

Meseg seorang kekasih kepada kekasihnya

Perempuan : Awak , kenapa awak tak pernah ajak saya keluar tengok wayang atau keluar jalan-ii macam pasangan lain ??

Lelaki : Saja

Perempuan : ( sambil buat muka sedih ) , saja atau awak malu nak keluar dengan saya ??

Lelaki : Mana ada .

Perempuan : Kenapa kita tak bergayut malam-ii macam pasangan lain ??

Lelaki : Sebab saya nak jimat kredit

Perempuan : Sampai hati awak kan ?? Kenapa ye kawan saya kekasih dia panggil " sayang " tapi awak tak pernah pun panggil saya " sayang " ??

Lelaki : Tak nak saya , geli perkataan tu . Nak termuntah .

---> Perempuan itu terus merajuk selepas membaca ayat-ii kekasihnya . Bebrapa minit kemudian , perempuan itu terima satu meseg dari kekasihnya .

Lelaki : Saya tak pernah ajak awak keluar tengok wayang dan jalan-ii sebab nanti bila kita dah kahwin , awak takkan rasa boring nak keluar dengan saya dan saya nak saat itu menjadi kenangan kita yang paling romantik dalam hidup saya . Lagipun , bukan ke tak elok kalau keluar berdua duaan ?? Macam-ii boleh trjadi kan ?? . Saya tak nak bergayut dengan awak malam-ii bukan sebab nak jimat kredit tapi saya tak nak diri saya hanyut mendengar suara awak yang merdu , biarlah saya mendengar pada malam pertama nanti , agar saya lebih menghargai . Saya tak panggil awak sayang bukan sebab geli tapi biarlah saya panggil awak " sayang " bila kita jadi suami isteri nanti , awak takkan rasa bosan mendengarnya dan dapat menjaga hati saya dari tergoda dengan hasutan syaitan . Ketahuilah awak , bahawa saya sangat mencintai awak jadi saya tak nak membawa awak ke jalan yang salah dan saya berjanji suatu hari nanti awak akan merasai apa yang orang lain rasa sekarang setelah kita sah menjadi suami isteri .

Perempuan : ( sambil menangis terharu ) terima kasih bakal suamiku . Aku amat menyintaimu . Ya Allah , satukanlah kami dalam ikatan yang sah .

Sumber : fb

Nota Hati: InShaaAllah , jika nama dia tertulis di LuhMahfuz , dia adalah milikmu :) 



You Might Also Like

0 comments