Pukul 3.00 pagi

March 30, 2013

Sabtu , 30 / 03 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Selak-ii helaian buku , rupa-ii nya dah pukul 3.00 pagi . Serius ! tak sedar pun dah pkul 3.00 pgi . Terakhir tengok jam pukul 1 +++ pagi . 

Mengantuk sangat , tapi gagahkan diri dan mata untuk baca buku . Hari nie exam pagi , kalau petang , ada masa lagi nak baca buku . Nie pagi ? Sempat-ii baca pun lepas subuh . Hari nie kawan-ii wani semua ada exam pagi , sepanjang exam bermula , wani dengan kyrah je yang exam yang lain mula lambat . Tapi hari nie , pagi-ii bilik dah kosong , pergi exam .

Wani , kyrah , syafiQah subjek pengantar UsulFiqh . Untuk amalina , wahida , izyana dengan insyirah subjek tasawwuf akhlak . Tak lupa dekat solehh wani , HAHA , sekali dengan kos syariah dengan kaunseling .

Terakhir sekali , jalan terakhir tawakal  sebab wani dengan kawan-ii dah berusaha , siap gilir-ii masa untuk tidur , bangun kejut bangun kejut , HEHE .

Allahumma yassir wala tu'assir :)


You Might Also Like

0 comments