Selamat Hari Lahir ( Izyana Aisyah ) :)

March 09, 2013

Sabtu ( 09 / 03 / 2013 )
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Betulkan hari nie hari sabtu ?? Cepat je masa tu berjalan , tik tik tik , dah melepasi detik 12 pagi . Nak tahu , hari nie hari lahir kawan wani . Izyana Aisyah Binti Azalan :) . Kitaorang hanya mampu sambut di bilik saja buat masa sekarang , nanti dah pagi cerah mgkin bawa dia gi mana-ii . Syhhh ! trkantoi pulak dekat korang , hahaha . Diam-ii cukup :D

Ucapan untk yana :)

Nota Hari LahirAssalamualaikum , hai yana . Tua kau dah sekarang kan , muka pun makin naik kedut-ii , haha . Gurau ja bah . Harap , umur meningkat , InShaaAllah , ilmu pun meningkat :) . Semoga panjang umur , murah rezeki , hidup dirahmati Allah dunia dan akhirat , jadi anak yang solehah , aamiin :) , don't gatal-ii :D , belajar rajin-ii , sem nie buat exam leklok , ingat ! baca bukan hanya kerana exam , tapi kerana Allah dan amalkan selalu . Yana , kau kawan aku dunia dan akhirat :) - Sayang kau banyak-ii :) -

|| selamat hari lahir sayang ||



You Might Also Like

0 comments