Bla bla bla

April 09, 2013

Selasa , 09 / 04 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


Hari selasa dah , kiranya dah 2 hari wani balik rumah . Ermm , boringlah asyik mengadap laptop , tengok tv , tak ada aktiviti pape pun . Kalau nak kata , buat keja rumah , jaga adik , itu mestilah buat , wajib lol ! sebahagian dari rutin harian wani , dan kerja sebagai seorang perempuan , hehe .

Tak tahu nak update pasal apa dah , kalau dekat kolej , ada je yg nk diupdate tapi tak dipostkan , hehe . dekat rumah . Cenggini je muka nak cari idea :(

|| Nota Hati ||Solehh , tengh watpe ?? Makan dah ?? Makn apa ?? Study tak hri nie ?? Jangn lpe study taw :D

Haha , telefon tak ada . Jadi pesan at sini jela . Selamat malam , Assalamualaikum :)


You Might Also Like

5 comments

  1. kalau dah macam tu duduk melangut saje la.... =D

    ReplyDelete
  2. @AyueJean AJ
    Haha , thu tak pe .. Termenung pandg awan

    ReplyDelete
  3. salam ziarah..

    time blaja.. bz kan study..
    time keja.. bz kan keja lak.. macam akak ni ha.. pejam mata pun duk ingat keja.. keja.. keja...

    ReplyDelete
  4. soleh jea kau tanya ?>? aku niii .. ashhhhhhhhhh ... hahaha

    ReplyDelete
  5. @Tersingkap Namaku
    Haha , kau ada telfon , klau rindu bleh kol . Bleh tnya khbar kau :D

    ReplyDelete