- Dapat asrama -

April 25, 2013

Khamis , 25 / 04 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


Alhamdulillah , wani masih bernafas lagi pada hari ini dan saat ini . Selamat pagi diucapkan kepada warga blogger dan pembaca blog wani yang tak seberapa nie , hehe

Pemohonan wani nak duduk asrama diluluskan tapi , alahai , wani kalau boleh nak duduk asrama dalam , tak nak duduk asrma luar , nak buat cmne kan ? nama wani tersenarai duduk asrma luar . Jadi , kena duduk asrama luar .  Wani faham , asrama dalam hanya untuk sem2 dan pelajar-ii bakal masuk ke kolej nanti .


Pada masa yang sama , wani dapat duduk rumah sewa jugak . Dah bincang dengan kawan-ii nak duduk mana ? Pakat-ii setuju nak duduk rumah sewa dan dah bayar deposit lagi . Jadi , keputusannya duduk rumah sewa lah , walaupun harga sebuah rumah tu RM 1, 500 sebulan . Ermm , rumah tu depan kolej , 2 tingkat , mungkin duduk 12 orang kot *padatlahrumah* . Haha , first time nk merasa duduk rumah sewa . Bincang-ii dengn ibuayah , ibuayah bagi duduk rumah sewa yang sebulannya bayar RM 150 atau RM 125 . Ibuayah mula-ii memang tak setuju , tapi tu la , ada masalah yang menyebabkan kami tak boleh tak jadi duduk rumah tu . Kena duduk juga . Harap-ii segalanya berjalan lancar dan wani dapat bayar sewa rumah tu bulan-ii . Walaupun bincang-ii dengn yana , mungkin duit pt tak cukup nak tampung kehidupan kami :(


You Might Also Like

6 comments

  1. duduk ramai2 ni banyak risiko.. jadi pilih lah kawan yg betul2 boleh dipercayai ye dik..hehe gud luck.. :D

    ReplyDelete
  2. @PILOT LOVER
    InShaaAllah , terima kasih kak (:

    ReplyDelete
  3. ala kesiannya Wani.. anggaplah ni ujian kecil dari Allah.. mungkin Dia nak uji Wani n nak tengok mcm mana Wani bertindak kan.. buat keputusan yg tepat ye :)

    ReplyDelete
  4. @Iha Zaliza
    InShaaAllah . Iha doakan wani dapat bt kptusan yg baik (:

    ReplyDelete
  5. salam, wani nie rumah dengn leha tu ke ?

    ReplyDelete